12.10.06

Kapüfff kapüfff

Hvordan kan det nu være, at man vælger at lægge så utrolig meget vægt på valgene af skydevåben, når man laver ekstramateriale til DVD-udgaverne af franske film med bang bang? Jeg ville have gættet på, at det var en amerikansk lidenskab, men tilsyneladende er det ikke her noget, som kommer til udtryk i samme grad som i Frankrigs filmindustri.
Har lige set ”36 Quai des Orfèvres”, og den var ingen undtagelse i den retning. Hvad er det, der gør det? Jeg er mystificeret – OG fascineret! (I øvrigt er det en anbefalelsesværdig film, hvis man er til den genre og kan lide Daniel Auteuil og Gérard Depardieu)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!