20.11.06

Bogstavnarko

Som uhelbredelig bogorm var det ikke muligt at holde sig væk fra Forum denne weekend. Som en myg søger mod lys og en hveps mod sukker måtte jeg se mine forsvarsværker smuldre og uden modstand lade mig drage mod bogmessen. Her var bøger i tusindvis, nysgerrige i hobetal, kendisser og wannabe-kendisser i skønsom blanding. Med selvpåførte økonomiske restriktioner, som bød mig kun at købe én enkelt bog (oh ve - hvordan vælger man?!?!) og med en fribillet fra forlaget i lommen begav jeg mig på udflugt til dette læselystens mekka, dette bognarkomanens pusherstreet - hvor dagens største oplevelse uden sammenligning endte med at være Rune T. Kiddes fortællen ækle eventyr.
Og bogen jeg endte med at bringe hjem til mit bogormebo? En netop udkommen fotobog såmænd - propfyldt med fænomenale billeder af regnskovenes flora og fauna, billeder af den slags som får en til at erindre, hvorfor man i sin tid valgte at blive biolog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!