15.11.06

Hiet kalder

Hvem er mon det grusomme menneske, som har opfundet snooze-funktionen? Det er jo blot at trække pinen ud, og hvem har nogensinde hørt om, at kvalitetssøvn kan opnås i 9-minutters intervaller? Svage og udisciplinerede sjæle som jeg falder gang på gang i fælden og pludselig er der gået en time med flossede drømmestumper og en langtrukken opstigning til den vågne overflade.
Den, der står bag, må have siddet en mørk vintermorgen og overvejet, hvordan man kunne gøre livet lidt mere besværligt for sådan nogen som jeg...og det er lykkedes! Gaaaaab!

2 kommentarer:

  1. Du har brug for sådan en her: http://www.clocky.net/

    SvarSlet
  2. :-D Ja, men clocky er endnu ikke på markedet...zzzover liiiige lidt videre, mens jeg venter på vidunderet.

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!