9.6.08

Gnomens veninde


Hun ligner lidt dragen fra Shrek, gør hun ikke?

10 kommentarer:

  1. Hun er dog ganske bedårende - kan hun spy ild?

    SvarSlet
  2. Ikke ved højlys dag, men om natten skal man sikkert ikke vide sig for sikker ;-)

    SvarSlet
  3. Åh nej, endnu en skøn figur. Og jo hun lige præcis Shrek-dragen :-)

    SvarSlet
  4. der sidder hun og sender bedende øjne til forbipasserende... hun er super skøn.

    SvarSlet
  5. Hun er da sød, og ligner som du skriver præcis dragen fra Shrek

    SvarSlet
  6. Mon ikke de kunne passe på min have? ;-) Gnomen kunne sende øjne og dragen kunne spy ild på musvågen, når den formastede sig ind i haven.

    SvarSlet
  7. Hun ser noget fræk ud, det kan jeg godt lide ;-)

    SvarSlet
  8. De er alt, alt for fine de skulpturer!

    SvarSlet
  9. Hende har jeg langt mere fidus til. Men kvinder er jo også de smukkeste :-)

    SvarSlet
  10. Grin, det er da vist ikke kun mig, der har ladet sig charmere af disse små stenfigurer...hvem der havde en gammel have, man kunne installere dem i. Sådan lidt i skjul, så man blev overrasket, når man tilfældigt opdagede dem under en busk eller bag en træstub. En dag...

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!