29.9.08

Mere drøm end mareridt



Stadigvæk

På trods

Heldigvis

10 kommentarer:

  1. Lotten - jeg ÆÆÆLSKER dig for den gnist!
    Glæden, lyset, viljen, optimismen, troen på livet og drømmen.
    Evnen til at sige det så enkelt.

    Du er sgu en inspiration!

    Og så havde jeg helt misset dit tågestyrt - fik næsten hjertet helt galt i halsen af forskrækkelse da jeg læste dit forrige indlæg. Alverdens forsinkede men velmente gode karma i din retning, både til heling og overskud til bådprojekt.

    Kram Bitten

    SvarSlet
  2. Det er en stor opgave i er gået igang med... der skal lægges mange timer og kræfter i inden livsdrømmen kan gå i opfyldelse.. jeg er der lidt selv.. er ved at gør livsdrømmen endnu bedre... min deadline er ikke så stram som din.. du må ikke miste modet min ven - husk at nyde vejen, så målet er værd at nå..

    SvarSlet
  3. Jeg er faktisk bekymret for om en opmuntring gør mere skade end gavn ved at skubbe i en retning man ikke har noget som helst begreb om hvad er for en størrelse. Jeg kan regne ud at du regner på fremtidsmulighederne hele tiden, og jeg håber du har den fred og den støtte, som kan gøre livet gladere og lettere.
    Jeg tror, at hvis man har en faglig kompetence som den du og din mand har, så må man lægge dem sammen og dele problemerne, så de bliver mindre.
    Ja det er en floskel, men dem har man brug for nogle gange. :-)

    SvarSlet
  4. Godt at du er kommet op at staa igen, Lodde! -nu med en saarskorpe paa hagen? (argh! -ikke pille, selvom det kloer! fordoemt...).

    Mange knus fra Palle Auto (eller hvad Palo Alto nu kan blive til paa dansk!),
    D.

    SvarSlet
  5. Godt!
    Godt med drømmen, der stadig er. Heldigvis :0)

    SvarSlet
  6. Pas nu godt på dig selv.....

    SvarSlet
  7. Drømme er bare så godt Lotte, men jeg håber, mareridtet er helt overstået :-)

    SvarSlet
  8. >Bitten
    Tak - det kram kom på det helt rigtige tidspunkt!

    >Charlotte
    Du sætter fingeren på noget helt rigtigt - vejen skal også være til at holde ud, ellers kan målet være svært at holde for øje.

    >Donald
    Du er så fuld af kloge ord... Du kan tro, der vejes for og imod. Hele tiden. Alting er en prioritering. Men hvordan vejer man udfordringerne op imod det endelige resultat, som man ikke kan andet en gisne om værdien af?

    >D
    Palle Auto-knus er tiltrængte for tiden. Ville sådan ønske, der ikke var sådan et stort Atlanterhav, der skilte os...

    >Marianne
    Nemlig! Heldigvis :)

    >Shabby
    Jeg gør, hvad jeg kan.

    >Madame
    Vi kan ikke andet end blive styrket af de ting, vi går igennem lige nu. Forudsat vi kommer igennem selvfølgelig. Det tror jeg på, at vi gør. Derfor mere drøm end mareridt. Heldigvis...

    SvarSlet
  9. Hvis du vil have et svar på, hvordan man opvejer nutids-udfordringer, problemer og anstrengelser op imod fremtidens resultater, så vil jeg skrive et stort indlæg om det; det kommer til at handle om gradvise trin i store projekter og problematikken omkring grundlæggende antagelser for, hvordan man når et mål. Eller kald det spådomskunst for viderekomne:-)

    SvarSlet
  10. >Donald
    Lidt spådomskunst har jeg aldrig rynket på næsen af. Jeg vil altid gerne blive klogere.
    Jeg tror, at et trick må være, at fokusere på sejren ved at nå sine delmål også. At dele rejsen mod målet op i etaper.

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!