18.12.08

Tjek på tingene

Den sidste julegave er købt og pakket ind.
Julebreve og pakker er overdraget til Postdanmark.
Der er vasket tøj, så vi nu igen kan se bunden af kurven.
Der er købt en Orangebillet til på søndag.
Mobilen er synkroniseret og den bærbare tømt for private sager - begge dele skal der vinkes farvel til i morgen.
For i morgen er det sidste dag på arbejdet, hvor skuffer og skabe er tømt, arbejdsopgaver overdraget, mails sendt ud og autosvar genereret.

Kom an ferie. Kom an jul. Kom an hygge. Kom an fred. Kom an nytår.

!

Om jeg glæder mig? Det tror jeg da NOK, jeg gør!

7 kommentarer:

  1. Det kan jeg sørme godt forstå Lotte...må du nyde det hele i fulde drag :-)

    SvarSlet
  2. Kom an det hele, hvor er det skønt:)

    SvarSlet
  3. Jeg forstår godt, at du glæder dig, Lotte. Kom an jul! :-)

    SvarSlet
  4. Bare det var mig. Jeg må se om jeg kan få orden på tingene i morgen - nyd aftenen og freden!

    SvarSlet
  5. Tak Anne, jeg lover, jeg nok skal gøre mit bedste :-)

    Sifka, det er skæppeskønt. Simpelthen!

    Liselotte, jeg har SÅDAN en god fornemmelse i maven :-)

    Donald, jeg håber, du også snart kan nyde julefreden. Det kan anbefales.

    SvarSlet
  6. Du har fuldstændig styr på det, Lotte - du kunne sagtens få en juletjans her hos mig - jeg står og mangler et forkromet overblik ;-)

    SvarSlet
  7. Ella, jeg har godt nok også løbet stærkt! Afviklingen af jobbet kom jo lidt oven i den almindelige juletravlhed... Jeg skriver lister, det er mit bedste råd :-)

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!