29.11.06

Nyt elektronisk legetøj

Jeg har endelig fået min præmie! For tre uger siden blev jeg ringet op fra KvitogFrit med det glade budskab, at jeg var den heldige vinder af et stk. computer. Jeg kunne selv vælge, om jeg ville have en stationær eller en slæbbar! Det flippede er, at jeg faktisk ikke kan huske, hvad det specifikt er for en konkurrence, jeg har deltaget i, så dér røg de reklamepenge! Men det var noget med, at jeg havde svaret rigtigt på et eller andet...gad vide om jeg også har solgt min sjæl uden at vide det???
Men altså, jeg har jo en finfin bærbar og sad faktisk og sukkede lidt efter et alternativ, nu da jeg sidder foran skærmen hele dagen, så jeg valgte den stationære version - og i dag modtog jeg så skrumlet - som jo slet ikke er noget skrummel, jeg synes bare at de to ekstra tommer gør skærmen nærmest panoramaagtig stor... og tastaturet er en fest!!! Med lydløse, bløde, sorte taster, som nærmest tigger om at blive rørt ved. Tænk at en ny computer kan forekomme næsten sensuel...

1 kommentar:

  1. Ny computer..det er bare rart indtil Onkel Peter har været og prøve at opsætte Firewalls så hele lortet låser ..igen :)

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!