2.5.07

Arbejdsramt

Så lykkedes det!
Om halvanden uge starter jeg i nyt job (har netop modtaget den officielle bekræftelse) - oven i købet et både meningsfyldt og fornuftigt betalt et af slagsen. Godt nok skal jeg være kontornusser, men til gengæld får jeg rig mulighed for frisk luft på de 19 (jeps, NITTEN!) kilometers cykeltur til og fra arbejde. Nu må vi se, om jeg er lige så entusiatisk cyklist, når efteråret melder sig på banen - men lige for tiden kan man da dårligt beklage sig over vejret.

3 kommentarer:

  1. Hej Lotchen,
    tillykke, tillykke jeg glæder mig til at høre hvad det er som du skal til at nusse med :-)

    karma
    B

    SvarSlet
  2. Tillykke med jobbet!

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!