14.5.07

Voksenverden

Jeg følte mig meget voksen i dag!
Første dag som projektmus med eget kontor - og EGEN telefon. Ikke bare en telefon, som står på kontoret, men en telefon med MIT navn på displayet!
Velkommen til mange menneskers hverdag og virkelighed - men altså en verden, som jeg først skal til at vænne mig til. Det er jo ikke fordi, jeg mangler erhvervserfaring - jeg har bare ikke prøvet denne variant før nu. Kontornusseriet rummer et vist potentiale for at blive trivielt - så hvorfor lade være med at begejstres nu, hvor det hele stadig er nyt og spændende?!

1 kommentar:

  1. Begejstring er en skøn følelse, som man bør dyrke om muligt!

    Jeg har nu linket til din blog fra min :-)

    http://hrheinsherligheder.blogspot.com/

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!