24.5.07

Blogormens diapause

Hvis man kan være bogorm, kan man vel også være blogorm?
For mig er det i hvert fald med bloglæsning, som det er med bøger - blot i mildere grad. I perioder læser jeg mange blogs, i andre perioder mander jeg mig kun lige op til at skimme de indlæg, som finurligt formår at fange mit øje i min feedreader.
Og lige nu har undertegnede orm altså rullet sig sammen i en diapuase af lumbricuske dimensioner (bortset fra at jeg ikke befinder mig i en lille slimklædt lomme) - for jeg må jo indrømme, at jeg i denne tid ikke rigtig føler det store behov for at sidde foran en skærm efter fyraften. Til gengæld lader jeg den indre bogorm udfolde sig og har nærmest permanent gang i tre-fire forskellige bøger for tiden.

Men hvorfor nu denne filosoferen over mit liv som orm? Jo - drevet af nysgerrighed tog jeg mig et kig på min blogstatistik (det skulle jo være så moderne) og måtte konstatere, at flere keywords var bogtitler (heriblandt "Ækle eventyr") - men den sjovest indtastning i Google, som til dato har bragt en besøgende til min lille blog må alligevel være "billede af en bogorm"! Den er svær at løbe fra...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!