6.7.07

Hjem til fødeøen

Skipper og jeg tager sydpå i dag, mens vi venter på, at X99 skal blive færdig med deres World Cup. Vi kan alligevel ikke få båden på land, så længe havnen er fyldt med kapsejlere og deres campinglejr, så vi må væbne os med tålmodighed og krydse fingre for, at det lader sig gøre i næste uge. Og hvorfor ikke fordrive noget af ventetiden i det sydfynske øhav?
Vejrudsigten for den del af landet ser i øvrigt også bedre ud end for København de næste dage (så fik jeg sneget vejret ind igen - måske skal jeg gøre det til en sport, at hvert blogindlæg skal indeholde ne kommentar til vejrliget?! Nej vel?). Er spændt på at se, hvor meget af mine forældres have, der er blevet hærget af blæsevejret, som lammede færgetrafikken for nogle dage siden... Forhåbentlig er der stadig et modent hindbær eller ti tilbage :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!