20.8.07

Tunge, tavse ben

Kender I det? Man har været på stikkerne hele dagen, og så sker der noget besynderligt med ens krop, hvis man drikker et glas vin til sin aftensmad. Mine ben har fået lov at træde grundigt i pedalerne i dag (40 km, og en vældig masse blæst), så lidt træthed er da okay - men det føles som om, de har suget al vinen til sig og derefter valgt at opgive at kommunikere med resten af min krop. Med det resultat at de er gået i strejke på sofaen (vi låner lejlighed på Amager, mens vi renoverer båd - og der er både sofa og karbad og fjernsyn!), og nu er resten af lemmerne tvangsindlagt til at følge trop. Det ville nu være fikst, hvis man blot kunne nøjes med at sende de trætte legemsdele i seng, mens resten kunne gøre som det nu passede dem. Så avanceret er jeg desværre ikke, og derfor er der dømt hvile i solidaritet med de nonkommunikative, restituerende ben. Nu håber jeg bare, at der bliver kontakt med dem igen på denne side af midnat, så jeg kan lokke dem til at bære mig ind i seng... Imens jeg venter, er det godt, den bærbare computer og det trådløse net er opfundet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!