20.8.07

En sand historie

Når man sandblæser, er det en god ide at pakke alt det, som IKKE skal sandblæses, godt ind. Inklusive sig selv. Men på trods af kedeldragt, støvværn, høreværn, sikkerhedsbriller og bandana - ja så fik jeg sand allevegne. Og jeg mener virkelig OVERALT. I ørerne, under neglene, mellem tænderne og tæerne. Selv i underbukserne! Og selvom det nok ikke er sandt, så føltes det også som om, der kom sand bag kontaktlinserne. Det er sandt at sige ikke nogen fornøjelse at udføre selve sandblæsningen, men det er så sandelig en sand tilfredsstillelse at se det endelige resultat.

Og nu hvor bagbord side er overstået, kan jeg begynde at indstille mig på at skulle i gang med styrbord side også - for der er sandsynligvis lige så meget, der kræver en gang sand. Og hvad laver skipper så imens? Jo, han får fornøjelsen af vinkelsliberstøv og svejsegas - og jeg er ikke sikker på, jeg har lyst til at bytte... det invasive sand til trods.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!