30.9.07

Mandevenlig kæresteshoppetur

ENDELIG!!!
Tre koøjer remonteret i bagbord side! Og det var sådan cirka, hvad vi nåede af fremskridt på det gode skiw denne weekend, fordi hele lørdagen forsvandt i shopping. Nu gør skipper og jeg det ikke så meget i shopping i ordets mest almindelige forstand - jeg kan faktisk ikke mindes at vi nogensinde har været i en tøjbutik sammen (sportstøj og outdoorgrej tæller ikke!). Næh, butikkerne vi aflagde besøg i går, var af den slags, som de fleste mænd eeeeelsker og som jeg - heldigvis - også selv holder af at frekventere.
Med andre ord fik vi (endnu en gang) brugt en mindre formue på byggematerialer og værktøj, og nu burde vi vist være klar til at begynde at montere ny isolering, så vi kan få genskabt det invendige af båden. En af milepælene har været koøjerne, som skulle monteres før isoleringen, men fordi vi har haft lidt af en udfordring med at få malet dem (der er sikkert andre end os, som har bemærket, at det regner en del i det her land), har det taget meget længere tid, end vi havde forestillet os. Men NU er ruderne altså i, og vi kan krydse endnu et punkt på doklisten.

:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!