4.2.08

Savner Paris...

...men har desværre lidt for meget om ørerne i dag, til at fortælle om vores tur.
Sandpapiret i min hals gik heldigvis mere eller mindre i dvale, mens vi var afsted, men er nu forvandlet til en regulær lungeraslende hoste, som har holdt mig vågen hele natten. Så ikke nok med, at der ligger stakke af ophobede opgaver (bare fordi man er væk en enkelt fredag!), så er jeg også ramt af den her "jeg-har-ikke-sovet-og-ikke-fordøjet-Paris-og-kan-ikke-rigtig-tænke-sammenhængende"-fornemmelse, som nok allerbedst behandles med søvn. Søvn som jeg lige nu må nøjes med at drømme om...

10 kommentarer:

  1. Jeg håber, du snart får indhentet al den søvn, du er bagud. Hvor var det dog ærgerligt, at hosten skulle gå ud over ferien. Når du har det godt igen, glæder jeg mig til at høre om jeres tur.

    SvarSlet
  2. Øv, øv og rigtig god bedring - pas nu på dig og se at få hvilet ud,i hvert fald inden du fortæller om turen, ikk´? Vi venter tålmodigt til du har det godt igen! Selvom vi glæder og til at høre. :o)

    SvarSlet
  3. God bedring...glæder mig til at høre om Paris turen..sov godt.

    SvarSlet
  4. Aej altså det holder bare ikke. Her sidder man og venter på at høre om turen, og så er du sløj og har travlt.

    Rigtig god bedring. Håber at en god nats søvn vil gøre dig godt, så du er frisk i morgen :-)

    SvarSlet
  5. Nu skal du lige sørge for at blive klar til Nordjylland også, så kan du så passe på dig selv. Basta. Håber - trods alt - at det var en god tur til byernes by.

    SvarSlet
  6. Pas nu bare godt på dig selv...tro det eller ej, men alt andet løber ingen steder.
    Velkommen hjem til Danmark, som har savnet dig.

    SvarSlet
  7. Jeg har sovet bedre i nat, men hoster og nyser stadig til den helt store kleenexmedalje.
    Hvor ER jeg glad for, at det først for alvor brød ud, den dag, vi skulle rejse hjem.

    SvarSlet
  8. Herligt, at det var en god ferien, så kan hoste og den slags bedre tåles bagefter.

    Velkommen hjem.

    SvarSlet
  9. Tak :-)

    Det er nemlig rigtigt, man kan bedre holde det ud, når man ikke spolerer sin ferie med det.

    SvarSlet
  10. Meine Fuehrerin!

    Sender dig lidt sol fra Californien, hvor det dog kun er en 14-15 grader -men hoej, hoej blaa himmel!

    ...og se saa at faa skrevet lidt om Pari', ikk'? Be' om!

    Knus,
    D.

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!