17.4.08

Bredt smil og bredbånd i bussen

Jeg er vild med, at jeg lever i det 21. århundrede, hvor det er muligt at sidde og lægge sidste hånd på dagens opgaver, mens man kører i tog og bagefter skrive OG uploade et lille blogindlæg, mens man sidder i bussen.

Om tre kvarters tid når jeg til Svendborg, hvor jeg skal fange en færge hjem til fødeøen.
Weekenden står på klargøring af den lille båd, for nu har jeg endelig truffet beslutningen. Det har ikke været let at forlige sig med tanken om at sælge, men en båd hører til i vandet, og derfor skal jollen have ny ejer, så jeg ikke behøver at have dårlig samvittighed over, at jeg har lagt fokus på en anden båd.
Det bliver vemodigt at skille sig af med den, men lige nu vil jeg læne mig tilbage og glæde mig til en weekend i familiens skød - og til de varme hveder i aften!

7 kommentarer:

  1. Håber at du kommer vel "hjem"....
    Skulle vejen komme forbi Marstal... Så prik endelig på skulderen, så åbner jeg gerne døren op :-)

    SvarSlet
  2. Det er altid trist at skille sig af med noget man har været glad for. Men nogle gange er det bare tiden til det. Du har indset, at det er det rigtige tidspunkt nu. Håber du får sagt pænt farvel. (Og god familie-weekend ønsker jeg dig :-))

    SvarSlet
  3. Tak Bambi - jeg ved ikke, om jeg når så meget andet end at fikse båd i denne weekend, men jeg havde da håbet at få tid til at se en blogger eller to ;-) Nu er I jo efterhånden mange på den lille ø.

    Mamma cutie, jeg synes det er rigtig, rigtig svært - jeg kan næsten komme til at tude ved tanken, men samtidig synes jeg også det er forkert, at der ikke er nogen, der sejler i den fantastiske båd.
    Håber også at du og familien får en rigtig god weekend.

    SvarSlet
  4. For dælen hvor er du bare god - til det ene og til det andet - du har fået dig en beundrer. Hils alle på den skønne ø, og ta lige et frisk billede af Charlottes 21-årige datter til min søn.
    Har lagt en lille udfordring til dig på min blog. God bededagsferie

    SvarSlet
  5. Jeg kan sgu godt forstå, det er til at tude over, at sælge sådan en smuk lille båd, men som du siger, de hører hjemme i vandet.

    Håber det går!

    SvarSlet
  6. Rigtig god weekend, Lotte - tænk at man kan sidde i toget og arbejde online, det er jo helt genialt.

    SvarSlet
  7. Sister - jeg nåede desværre ikke at agere fotograf i jeres Kirsten Gifteknivs-leg :-) Mht. udfordringen, så skal jeg nok lægge hovedet i blød...

    Åh ja, Husejer, det har været en bevæget weekend - og så er hun ikke en gang solgt endnu. Men sejle skal hun, det er det hun er skabt til.

    Madame, jeg føler virkelig at rejsetiden er forkortet, nu hvor jeg kan være 'på' mens jeg lader mig fragte mellem landsdelene.

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!