26.6.08

Programsatte pagajer

Dagen i dag er afsat til et firmaarrangement (a.k.a. teambuilding i light-udgave) og vi starter blidt ud med brunch om en times tid. Dernæst står den på flere timer i kano... så det må godt lige holde op med at regne, for lige nu lover himlen potentiale til en meget laaaaaang dag.
Sidst på dagen skal vi på udstilling og afslutter derefter med middag i nærheden af Nyhavn.
Programmet fejler bestemt ingenting og jeg tror, det bliver en god dag. Ikke mindst som en styrkelse af sammenholdet på kontoret.
Jeg sætter min lid til det...

7 kommentarer:

  1. god fornøjelse...fragt eventuelt kanoerne hertil...for her regner det ikke :-)

    SvarSlet
  2. det lyder som et dejligt afbræk i hverdagen. Håber det holder tørvejr.

    SvarSlet
  3. Aej hvor fedt. Det gad jeg godt. Hils dine søde kolleger og rigtig god fornøjelse :-)

    SvarSlet
  4. Aej hvor fedt. Det gad jeg godt. Hils dine søde kolleger og rigtig god fornøjelse :-)

    SvarSlet
  5. Go tur. Jeg tror du vinder i den der kano. Du er jo mester roeren over dem alle. Gi den gas Lotten :-)

    Skyerne indeholdt forhåbentlig ikke vand.

    SvarSlet
  6. her hos os har dagen været tør, så det håber jeg også for jer. Jeg får pludselig sådan en lyst til en kanotur :-)

    SvarSlet
  7. Det blev tørvejr og bortset fra en enkelt skylle som kom, mens vi befandt os indendørs ved frokosttid holdt vejret sig flot hele dagen.
    Alt i alt et rigtig vellykket arrangement, der fik løsnet smilebånd og ekserceret lattermusklerne. Ikke dårligt!

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!