10.8.08

Genforenet

Efter seks ugers adskillelse var det rigtig, rigtig dejligt at få kæresten hjem igen.
Så enkelt kan det egentlig siges. Men jeg glæder mig nu til, at han har fået indhentet de sidste to døgns mangel på søvn og til, at han lander mentalt også.
Jeg forestiller mig, at det må være lidt vemodigt at sige farvel til de andre efter så lang tid og så mange uudslettelige og intense oplevelser sammen med dem og det stolte skib. Dertil har jeg ikke glemt, hvor surrealistisk det var i sin tid selv at komme hjem fra Grønland til larmen og hastigheden i København. Der går nogle dage, før man er akklimatiseret.

Dagen i dag er passeret i langsomt tempo. Jeg har handlet og læst, han har sovet og pakket lidt ud - og så har vi været på havnen for en kort bemærkning. Mest bare for at bese fremskridtene og for at finde frem til en løsning på koøjeproblemet, som vi begge kan stå inde for. Og ellers har vi lavet så lidt som muligt, hvilket har føltes helt uvant. Lige så langsomt falder der ro over mig og jeg har ikke længere så travlt, for nu er det faktisk fysisk umuligt at nå mere, inden han kommer hjem. Han er her jo nu. Brun i ansigtet og med barkede hænder. Vejrbidt og vindblæst.

Det skal lige sive ind hos mig også.

12 kommentarer:

  1. Åh hvor dejligt at have ham hjemme igen :-)

    SvarSlet
  2. Kaere Lotte,
    Nyd det & ham! Og send saa lige den der ruteplan ;-)(gnaek)

    SvarSlet
  3. Åh, hvor godt! Åh, hvor godt!!

    SvarSlet
  4. Skønt at han er tilbage - men det tager tid at fordøje indtrykkene og lande mentalt. Det har været en lang rejse.

    SvarSlet
  5. Det er dejligt, at du har fået ham hjem igen i god behold, Lotte! Sikke en kæmpe oplevelse, han må have haft :-)

    SvarSlet
  6. Klør dejligt på ryggen, sådan nogle hænder :D

    SvarSlet
  7. Det må føles lidt underligt efter en så anderledes verden - men også dejligt for dig!

    SvarSlet
  8. Mmmm... dejligt at han er hjemme igen og at I tager jer tid til at han lander både fysisk og mentalt...

    SvarSlet
  9. I kan TRO det er rart, at han er kommet hjem igen. Og ja, han skal lige have lov til at få sjælen med også.

    SvarSlet
  10. Håber at I begge nyder det - selv om det kan være lidt underligt at komme tilbage, så må det nu også være dejligt for kæresten, at han igen kan få et varmt bad og en rolig nattesøvn. Eller er det mon bare mig der tænker sådan, fordi jeg er lidt magelig......

    SvarSlet
  11. >Jens
    Vi nyder det. Og ja, han har fået sig et karbad og nyder at have mere end 50 cm at sove på.

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!