11.8.08

Godt selskab...

...det er Marianne leveringsdygtig i.


Snakken gik og tiden fløj. Vi fik hilst på havfruen og isbjørnene, fik rundet Trekroner og Halvandet, sejlede forbi kongeskibet, to gigantiske krydstogtskibe og sørme om vi ikke også fik set verdens største aktive sejlskib, det russiske Sedov (oprindeligt tysk, men overdraget til Sovjetunionen som krigsbytte efter 2. verdenskrig). Vejret var med os, og turen rundt i Københavns havn foregik i tørvejr og overvejende sol. Først langt senere, da vi sad med en kop varmt på Café Wilder åbnede himlen sig.
Alt i alt en helt igennem prima måde at tilbringe en fyraften på.


8 kommentarer:

  1. Tusind tak for rigtig godt og hyggeligt gensyn!!!

    Jeg smiler endnu :0D

    SvarSlet
  2. Hvor har I hygget....og hvad er der lige sket med dit hår...vokset ud igen?

    SvarSlet
  3. Åh, man skulle jo have været med - det ser forrygende dejligt ud. Tak for smukke billeder :-)

    SvarSlet
  4. Det er altså sjovt at tage de der turistture i sin egen by - og især fra vandet... alt ser anderledes ud! Super god idé - og hyggelig dag lyder det til!

    SvarSlet
  5. >Sifka
    :-) Det ses vist, at vi hyggede os.

    >Marianne
    Selv tak - jeg NØD det!

    >Anne
    Skallepandebilledet var ni år gammelt, så ja, håret ER vokset ud igen ;-)

    >Madame
    Der var jo en plads til dig også - men Marianne sagde, du ikke kunne nå det :-(

    >Nille
    Det er nemlig en ret god idé. Jeg plejer at snuppe en rundfart en gang om året, for lige at se om der er sket noget nyt med havnefronten (og de seneste år har netop den del af byen undergået en del forandringer) - men det var faktisk to år siden sidst, så turen var tiltrængt.

    SvarSlet
  6. Hvor er i skønne - næste gang vil jeg også med :-)

    SvarSlet
  7. Selvportræt eller hvad?
    Det må have været hyggeligt.

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!