15.10.08

Månen i løvet


I går blev fuldmånen fanget i en hyldebusk...

7 kommentarer:

  1. Hvor er det et pletskud - smukt og tankevækkende. Det tåler at komme ned i blog-format:-) Jeg tror også at det kunne tåle at være væg-maleri.

    SvarSlet
  2. Jeg fik sjovt nok samme tanke som Donald - det billede burde fylde en hel væg i ens soveværelse.

    SvarSlet
  3. Det er bare så smukt, Lotte! Men hjemme hos mig var månen altså meget større :o)

    SvarSlet
  4. Månen har den størrelse, måner skal skal have! (Frit efter Gustav Wied)

    SvarSlet
  5. Jeg er vild med dit billede!

    SvarSlet
  6. Så kan det ikke blive smukkere ...

    SvarSlet
  7. >Donald
    Tak :-) Månen var så fin og rund. Og stor. Indtil den kom ned på min telefonskærm, så var den pludselig lillebitte.

    >Rasmine
    Du og Donald har måske fat i noget dér. Så kan det bare ærgre, at billedet er taget med en telefon og ikke tåler ret megen forstørrelse.

    >Madame
    Jeg syntes nu også, den så større ud, da den hang dér på himlen ;-)

    >Rasmine
    Selvfølgelig har den det :-D

    >Marianne og Marianne
    Tak :-) Jeg syntes, det var værd at dele med jer.

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!