31.1.09

Fjerde i fjerde (i fjerde)


Madame opfordrer til ny leg (via Losarinas mor):
Det er meget, meget simpelt: Vis os det fjerde billede i den fjerde mappe med billeder på din computer. Hvad mon der gemmer sig?

Nu er jeg typen, der ynder at bruge et sindigt mappe-i-mappa-system, så jeg var nødt til at tage endnu et digitalt spadestik, for at finde ind til billedet. Stor var fornøjelsen, da dette sommerbillede af niecebarnet og hendes legekammerat for en dag (ældstedatteren af en af mine gamle veninder på Ærø) tonede frem på skærmen. Hvem siger, man ikke kan være iklædt prinsesseudstyr, bare fordi man skal et smut ud i sommersolen og klappe kaninerne?

Har du lyst til at lege med?

6 kommentarer:

  1. Farver og omgivelser er jo perfekt afstemt til små prinsesser ;-) Hvor er de bare skønne! Det får man ud af en sjov leg... selv som voksne ;-)

    SvarSlet
  2. Sikke et skønt billede af de små prinsesser, Lotte! Og tak fordi du ville lege med :o)

    SvarSlet
  3. Dét billede sendte mig tilbage i tiden, da jeg selv havde små prinsesser rendende :-)
    Mine kunne skam også klatre i træer med hele udstyret :-)
    Et meget dejligt billede :-)

    SvarSlet
  4. Jeg må vist også i mit mappesystem og finde et fjerde billede :) Dejligt billede du fandt :-)

    SvarSlet
  5. Nille, jeg blev også helt glad, da jeg genkaldte mig den eftermiddag. Fotografier er en fatastisk opfindelse.

    Madame, selvfølgelig ville jeg lege med på sådan en hyggelig leg!!!

    Losarinas mor, der er vist ingen grænser for, hvad man kan foretage sig iført lyserødt tylskørt :-D

    Anne, det er faktisk en rigtig fin lille leg.

    SvarSlet
  6. Som bekendt har jeg lige fået ny computer og mit livs første kamera. Jeg har slet ikke 4 billede-mapper - det må da være verdens bedste undskyldning! ;)

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!