22.1.09

Messegratist - Ferie09

Som nogen måske ved, er der feriemesse i Bella Center i denne weekend.
Hvis man, som jeg, går og drømmer lidt om sol og sommer, kan man jo tage derud og lade sig inspirere. Man kan selvfølgelig vælge at betale de 85 kroner, det koster i entré, men man kan også spare dukaterne og i stedet klikke ind på Adventure Kompagniets hjemmeside, hvor man kan downloade en gratis billet til i morgen.

Der er noget for enhver smag på messen. Og selvom jeg ikke lige planlægger at skulle rejse en hel masse andet end med egen båd (borset fra ferien, jeg fik i julegave), synes jeg, det kan være rart at få lidt brændstof til drømmene og andre nye input. Personligt er jeg fx ret nysgerrig efter at lære mere om bæredygtig turisme.

2 kommentarer:

  1. Jeg gør det ikke - har jeg lovet husbonden....
    Jeg ender altid i camping afdelingen og skal prøve alle husvognene incl sengene og jeg går helt vildt op i det og er oppe og køre flere dage efter.... Jeg kunne leve i sådan en husvogn - den har jo alt hvad hjertet begærer.....

    SvarSlet
  2. HAHAHHA Shabby, jeg kan liiiige se dig for mig. Totalt opslugt af finesser og detaljer og praktisk indretning :-D

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!