2.2.09

Havn i hi


Det er kyndelmisse.
Så vender det snart...

Det SKAL det!

9 kommentarer:

  1. ja det skal !!!
    Godt billede--fra i dag?

    SvarSlet
  2. Lyset er vendt for længe siden, så det går den rigtige vej :-)

    SvarSlet
  3. Wauw hvor er det smukt! Det var jo iskoldt i går - men lad os håbe, at foråret snart er på vej :-)

    SvarSlet
  4. Puha - det ser edderbankeme koldt ud.

    SvarSlet
  5. Anne, billedet er ikke fra i dag - eller fra i går. Men det beskriver meget godt stemningen på havnen lige i øjeblikket... Det er faktisk taget i april måned sidste år.

    Grønlandspost, det er nemlig lige det, det gør. Men det måtte godt gå lidt hurtigere ;-)

    Madame, det var hvinende - men ja, jeg krydser også fingre (inde i lufferne) for, at det går mod varmere tider nu.

    Shabby, så er vi to!!

    Jens, det er det jo også ;-) Alt for koldt...

    SvarSlet
  6. Jeg hader at vaere en lyseslukker, men jeg tror vi har vinter laenge endnu!

    SvarSlet
  7. Tina, jeg håber ikke, du har ret - men her er godt nok ikke særlig forårsagtigt lige nu ;-)

    SvarSlet
  8. Jeg glæder mig til sejlture i dejlige Nimbus her omkring Søby... med en kølig pilsner og en termokande med lidt kaffe i - og så lige en klapsammenmad og lidt kiks... sol på næsen og saltvand i håret...

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!