11.2.09

Iværksætterfredagsbar

På fredag er det ikke bare fredag d. 13. Det er også dagen, hvor Morgendagens Heltinder og magasinet Iværksætteren inviterer til åbent fredagsbarsarrangement for iværksættere og iværksætterspirer, freelancere, konsulenter og entreprenører, kaospiloter og pionerer, foredragsholdere, forfattere and the like.

Iværksætter-Jesper og Heltinde-Pernille

Det handler om at netværke.
Det handler om at få nye kontakter og pleje eksisterende.
Det handler om at udveksle tips og erfaringer, idéer og røverhistorier.

Går du med en iværksætter i maven eller lever du allerede drømmen ud, så grib en håndfuld visitkort og kig forbi mellem 17 og 20 på fredag. La Oficina lægger lokaler til, og jeg glæder mig.

8 kommentarer:

  1. genial ide...og så lige på den dato, som undertegnede i øvrigt ingen problemer har med...men som engang sammen med Eddie var i kompagniskab med et andet par der gik voldsomt op i den dato...det var ret så belastende for vores samarbejde...nå skidt pyt...vi fik et liv tilbage :-)

    SvarSlet
  2. Anne, tænk at der findes mennesker, der er så overtroiske, at det kan belaste deres forhold til andre mennesker...

    SvarSlet
  3. Det skal nok blive spændende. Håber at der bliver udklækket noget i disse "krisetider". Det er en ægte iværksætter der smeder på sådan et tidspunkt.

    SvarSlet
  4. Krise eller ej, så er kreative mennesker og igangsættere altid værd at snakke med. Hvis jeg kan, så kommer jeg!
    Medbringende tanker om "Computer Assisted Business Planning", "Open Source Adaptive Services" og Historic Music Print on the web.

    SvarSlet
  5. Jeg ville så gerne, men har en date med en veninde og en koncert i Vega... håber der kommer et lignende arrangement en anden gang, for så er jeg på.

    SvarSlet
  6. Majsen, jeg tror faktisk, der kan komme meget godt ud af sådan en krise. En af tingene er iværksætteriet, der anspores af fyringer rundt omkring. Folk finder modet til at springe ud i de ting, de har gået og puslet med men ikke gjort af frygt - eller af magelighed pga. et fast job.

    SvarSlet
  7. Donald, du skal være så hjerteligt velkommen!!! Jeg håber vi ses i eftermiddag :-)

    SvarSlet
  8. Kagekone, sådan er det jo nogen gange - at tingene falder sammen. Men mon ikke der bliver arrangeret lignende arrangementer? Især hvis dette bliver en succes :-)

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!