12.4.09

At skyde en middagshøjde


Det er nu slet ikke så let, som det kan se ud.

9 kommentarer:

  1. Men du ser nu godt ud når du gør det

    SvarSlet
  2. Jeg synes overhovedet ikke, det ser let ud! Men du ligner bestemt én, der har forstand på det :)

    SvarSlet
  3. Ikke let - men dejligt i det skønne vejr.

    SvarSlet
  4. Nej, slet ikke så let som det kan se ud. Jeg kender alt til det og ønsker held og lykke med projektet!
    .....og god påske

    SvarSlet
  5. Du ligner mere og mere en ægte kaptajn :-)

    SvarSlet
  6. Det ser meget avanceret og ikke mindst cool ud :-)

    SvarSlet
  7. >Charlotte
    Grin! Cool - og vinterbleg! Faktisk blev middagshøjden og billedet skudt på Risemark Strand. Her i Kbh er det jo ikke til at komme i nærheden af en kiming.

    >RIA
    Velkommen her! Tak - jeg øver mig i øjeblikket. Faktisk var det allerførste gang, jeg prøvede at foretage højdemålinger emd en sekstant.

    >Zette
    Præcis! Superdejligt :-)

    >Maja K
    Tak og tak - og i lige måde :-)

    >Shabby
    Ha ha, jow deeeet...

    >Leif
    Tak - jeg synes nu, jeg ser en lille smule anstrengt ud ;-)

    SvarSlet
  8. Det ser over hele hovedet ikke let ud!

    SvarSlet
  9. >Tina
    Det er det heller ikke ;-) Men jeg synes, det ser nemmere ud, end det rent faktisk er.

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!