17.5.09

Goddag gådag


Fredag er blevet gådag.

Sidste fredag var traveturen henlagt til Mølleådalen, forrige fredag forløb den som powerwalk i sandet hele vejen til Kastrup og tilbage igen. I forgårs var det vindmøllerne og arealet bag Holmen og det gamle B&W, som blev målet. Hver gang har vi tilbagelagt ca. 10 km, og jeg skal da lige love for, at det giver karma lige ind på kontoen. Frisk luft og en god samtalepartner - og så ellers det lange ben foran.

Jeg glæder mig allerede til næste fredag.

3 kommentarer:

  1. Det er en god rytme: Fredagsturen. Med de lange aftener kan man godt komme ud på en fredagstur efter aftensmåltidet. :-)

    SvarSlet
  2. >Donald
    Det kan man - men vi mødes nu efter fyraften og får turen 'overstået' inden aftensmåltidet. Min vandremakker bor i Malmö, så det må nødvendigvis være sådan.

    SvarSlet
  3. Det var da en rigtig god ide:)

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!