11.5.09

Visit fra det kolde nord

Bloglands Grønlandsambassadør gæster i øjeblikket Danmark, og jeg var så heldig, at hun lagde sin postrute forbi havnen i går. Trods et presset program de næste to uger (jeg bliver helt forpustet bare ved tanken om alt det, hun fortalte, hun skulle nå de næste to uger!), tog hun sig tid til nogle timers solbeskinnet, Søbogaard-vædet samtale om....rigtig, rigtig mange ting. Som hun også skriver på sin blog, kunne vi være blevet ved, hvis ikke det var fordi, der også var andre ting på programmet. Men det var dejligt, så længe det varede - og en fornøjelse at vise bådprojektet frem til et menneske, der helt oprigtigt synes, at det vi gør er alletiders!

5 kommentarer:

  1. Skønt!!! Det er simpelthen utroligt de nye bekendtskaber, der knyttes på kryds og tværs - også af landegrænser!

    SvarSlet
  2. >Nille
    Ja, jeg nyder det også. Igen og igen!

    SvarSlet
  3. Ja, jeg er altå endnu mere imponeret efter at have set det hele! Og glæder mig endnu mere til at følge med i projektet fremover :-)

    SvarSlet
  4. Det er dejlig læsning, at I to kunne mødes :0)
    Jeg kan lige forstille mig, hvordan snakken har lydt ;0)

    SvarSlet
  5. Jeg har læst lidt baglæns (har tid i dag) og vil blot sige at jeg også synes det er alle tiders projekt.

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!