24.10.09

Heldagsbrunch



Jeg har lige rejst mig fra dette bord (sådan så det altså ikke længere ud, da jeg rejste mig).
En brunch som varer i over otte timer må regnes som en succes - og så er det ikke kun maden, men også selskabet, der tænkes på.
Det døve øre har i dag været vendt mod samtlige af Chopras, Ehdins og Hafsteinsdottirs principper! Og i morgen er jeg bange for, det ikke bliver spor bedre, for da skal jeg til kagekalas hos Sifka og seksårs fødselsdag hos kærestens niece.

Så lige nu ligger jeg på sofaen og puster, min mave er som en ballon og det trykker i mit hovede. Resten af aftenen har jeg givet mig selv lov til at vegetere på sofaen med en film og en god bog. Den slags weekender SKAL der være plads til! Og nøj, hvor har det været hyggeligt!

4 kommentarer:

  1. Hold da op, Lotte! Men, så er du jo selvfølgelig i træning;)

    SvarSlet
  2. Hold op, hvor ser det laekkert ud. Dejlige farver, dejlig mad og skonne snakke.
    Hils Sifka, jeg er kun LIDT misundelig:-)

    SvarSlet
  3. Sifka, det er jo lige det. Og det blev der god brug for skal jeg love for!!!

    SvarSlet
  4. Ravheks, du må komme og være med til et blogtræf en gang. Det kunne være så hyggeligt!

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!