26.12.09

Koldt og varmt


Min jul blev lysende hvid i år. Rigtig hvid, med driver og det hele. Nu er det meste af sneen efterhånden regnet væk, men det var yndigt, så længe det varede. Katten og hønsene er glade for at sneen forsvinder. Jeg er bare glad for strålevarmen fra brændekomfur og kakkelovn.

PS: Jeg nåede aldrig at få skrevet en julehilsen, fordi der gik rendyrket netfri julehygge i den, så snart jeg trådte ind ad døren. Men hermed en bag(h)julehilsen med håbet om, at I alle havde en dejlige aften og fortsat nyder juledagene.

9 kommentarer:

  1. Uh, her var der også fin hvid jul. Det giver lige julehumøret en ekstra tand.

    Tak, i lige måde! Og fortsat god jul til dig og dine :-)

    SvarSlet
  2. Det lyder som en god ide at holde netfri Jul!

    I lige-måde-bagjul :-)
    Det er også meget bedre at fordele juleønskerne lidt ud over dagene.

    SvarSlet
  3. Selv bagjul, jeg gad godt have haft bare lidt af din sne;)

    SvarSlet
  4. Jo jeg nyder fortsat julen og godt du også gør det :-)

    SvarSlet
  5. Det har været et eventyr, et hvidt et, og dejligt at være midt i. Selv god mellemjul til dig.

    SvarSlet
  6. Det lyder som en perfekt og hyggelig jul. Også her lå der høj sne og ungerne kunne bygge snemænd derude med nissehuer og gulerodsnæser. Nu er her gråt men det var skønt mens det var.

    SvarSlet
  7. Det lyder rigtig dejligt, Lotte!

    Vi havde også høj sne i Nordsjælland - det er længe siden, vi har haft så smukt og hvidt et julelandskab.

    SvarSlet
  8. Jo tak og tak, i lige måde :)

    SvarSlet
  9. Jeg har det som hønsene og katten - alt for meget sne.
    Men et meget forsinket glædelig jul, skal du have, og nu kan jeg så supplere med godt nytår til dig og dine Lotten!

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!