8.4.10

Busy bee

Lige som insekterne vågner efter vinterdvalen, summer det af aktivitet rundt omkring i Danmarks haver og havne i denne tid. For mange sejlere er foråret en længe ventet tid, for nu nu nu kan bådene endelig klargøres til den forestående sejlsæson, og den øgede mængde lyse timer giver ekstra motivation til arbejdet. Vi er ingen undtagelse og hele påskeferien blev derfor brugt på at arbejde på båden kun afbrudt af en enkelt middagsinvitation - på en af de andre både. Jeg holdt netfri hele påsken, og siden har jeg nærmest ligget vandret, så der har desværre været aldeles tyst på bloggen. Jeg håber ikke, det betyder, at jeg har tabt jer i svinget - for I skal vide, at jeg sætter meget stor pris på jeres besøg og kommentarer.
I dag står den på træning efter arbejde og i morgen skal vi til romssmagning (man er vel sømand?), men herefter kommer der lidt mere luft i kalenderen og ambitionen er derfor snart at vende tilbage til tasterne i andet end arbejdsøjemed.
So please stay tuned!

7 kommentarer:

  1. Ojs, romsmagning det er lige noget for mig.
    Negrita, som vises i PDF'en er en af de billigste rom, som kan koebes hernede - jeg tror knapt den sniger sig op paa 5 EUR, men den er ganske udmaerket. Hvis der er Barceló Imperial paa bedding saa lad for guds skyld vaere med at smage den! Det vil medfoere, at du aldrig drikker andet rom. Ever! Tro mig ;-)
    Den er fantastik god og ikke helt billig.

    SvarSlet
  2. Dejligt at høre nyt og sikke du knokler på, men det er så ganske forståeligt :0)

    Det lyer godt med rom-smagningen. Mon man kan nå at blive lidt fuld? ;0)

    Og jeg vil altid kigge ind hos dig, selvom der kan gå tid imellem. Tag dig tid! Jeg venter gerne.
    Glæder mig så enormt meget til, at du skal ud på de syv have og så følge dig der. Og der ved jeg, det ikke bliver daglig kost at høre fra dig :0)

    SvarSlet
  3. Glæder mig til høre om din romsmagning. Det lyder promillerigt?

    SvarSlet
  4. Jeg venter også gerne, ved jo at du har travlt. Men jeg glæder mig over lidt luft i din kalender, så er der måske endda plads til at vi kan mødes, når jeg er i København i april eller maj?

    SvarSlet
  5. Uhm ...duften af tjære, ja det var i gamle dage! Men det er en herlig tid, mens forårsklargøringen står på. Mange hilsner Lavendel

    SvarSlet
  6. Når jeg, med lange mellemrum, har tjæret mit plankeværk med den gyldne trætjære, brokker posten sig: han bliver så sulten efter spegepølse af duften!

    SvarSlet
  7. Bare rolig! Jeg følger med fra tid til anden. Jeg har det nemlig lige som dig; der er alt for mange projekter og alt for mange ting jeg skal nå. Men det er jo kun positivt!

    God fornøjelse med romsmagningen! *S*

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!