25.5.10

Når det føles GODT at ramme bunden!


Jeg kan kun komme i tanke om ganske få situationer, hvor det at ramme bunden kan ses som en positiv ting. Pinsen er blevet brugt på at slibe hele bunden og påbegynde malearbejdet (der hvor jeg fandt rust, måtte jeg slibe helt ind til det blanke stål, så der skal lige gives otte tynde lag primer, inden den egentlige bundmaling kan smøres på) - og det føles FANTASTISK. Det er egentlig lidt af et møgjob, for man får fælt støv alle vegne på trods af beskyttelsesbriller, åndedrætsværn og heldragt og man er fuldkommen radbrækket efter at have håndteret excentersliber og vinkelsliber i alskens mærkværdige arbejdsstillinger i sytten timer fordelt på to dage - men hold nu op, hvor det føles godt, når det er overstået!!! For det betyder jo, at vi er nået dertil, hvor båden inden for en meget overskuelig fremtid kan komme tilbage i rette element. Jubiiiiii!!!

5 kommentarer:

  1. He he ... ja, det er skægt, som udtryk pludselig kan få en helt anden mening ;-).
    Tillykke med veludført arbejde - det lyder godt nok hårdt!

    SvarSlet
  2. Ja det må føles godt.

    Nu sidder jeg så med et spørgsmål: Hvordan maler I der hvor stativet der holder båden? Jeg kan forestille mig noget med at male lidt, flytte og så male videre, men det kræver tørring mellem.. og vil det ikke være bedst hvis hele stykket males på een gang?

    SvarSlet
  3. Meine Fuehrerin!! You can SAIL!! Jah! Gut! Doch! Aber! Ebe!

    SvarSlet
  4. Hvor er det super. Jeg deler din glæde! Tillykke med et stort skridt, Lotten!

    SvarSlet
  5. FEDT! I knokler paa livet loes, men forhaabentlig bliver der tid til lidt afslapning undervejs?

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!