21.1.11

Babyer på tørresnoren


Oversvømmelserne i Queensland kræver ofre og skaber problemer for mange af de lokale dyr. Når man er en meget lille flyvende hund (Fruit bat), er man åbenbart særligt udsat. De fem forældreløse på billedet er bare et lille udpluk af de 130 unger, som foreløbigt er blevet reddet på Australian Bat Clinic and Wildlife Trauma Centre. Her bliver de fodret med sutteflaske og hænger på en tørresnor, indtil de efter tre-fire uger er store nok til at kunne flyve.
Hvem der bare var i nærheden - jeg skulle gerne tage en tjans som bat nurse! Og de måtte også gerne bo på min tørresnor...

Via Daily Mirror

2 kommentarer:

  1. Mon dieu, så ljuvliga små batmans:)
    Vill också bli extramamma åt dem.

    klem och knus
    Karin

    SvarSlet
  2. >Karin
    Jeg smelter helt over de små batbabyer...
    Kram tilbage

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!