22.1.11

Møde i smedelauget


I dag forsamles vi. Et udpluk af lauget af smede.
Nogle af os er klejnsmede. Nogle er grovsmede. Enkelte er guldsmede og rene ekvilibrister. Fælles for os er, at materialet er det samme. De samme bogstaver, som i den enkelte ordsmeds hænder kan tage så uendeligt mange former. Ord, sætninger og historier banket ud af alfabetmalmen. Til glæde for os selv, hinanden - og andre læsere.
Men bag ordene gemmer sig mennesker i 3D og farver, bloggere med baggrundshistorier, individer med vid og varme. Og i dag er der træf.
Jeg glæder mig til at samles om den varme esse.

2 kommentarer:

  1. hvor er det smukt skrevet. Og tak for en forrygende eftermiddag og aften.

    SvarSlet
  2. >Ida
    Velkommen her ;)
    Og selv mange tak!!!

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!