18.6.11

Skøder og snegle i regn

Det har været en dag, som indbød til indendørssysler.
Men jeg havde håbet på regn, og der er kommet så rigeligt - så jeg klager ikke. For regnen har gjort sit til at ferske alt vores tovværk af. Skøder og fald var fulde af nordsøsalt og fortøjningerne møjbeskidte af kanalsnask - det er de ikke længere.

Imens regnen pladrede ned udenfor, har jeg syltet rødbeder og bagt snegle Wienerstyle (= med blå birkes) OG drukket en hulans masse te, læst og i det hele taget bare hygget indendøre.


Jeg nyder sådan at have 'ferie' her på fødeøen.

2 kommentarer:

  1. Birger la office handy man Andersensøndag, 19 juni, 2011

    Kære Lotte
    Du har måske kørt Kolonihaven forbi uden at byde på snegle?
    Eller for at få en øl?
    The er godt, men .. er ikke at foragte.
    Endelig har jeg fået link til din blog fra Susanne "Kærlig" Kjær. Herligt at læse, at langfart er tæt på. God vind til jer begge.
    Hilsen fra og send gerne din "rigtige" mail adresse til birger.andersen(snabel a')sonderport.dk

    SvarSlet
  2. Hvor er det lækker! Og hvor er det godt at du kunne komme frem og tilbage :)

    Jeg var lidt bange for at det var havesnegle, som sneg sig ind i tovværket, det skal vi jo ikke have!

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!