28.12.11

Saltvandsindsprøjtning


All of us have in our veins the exact same percentage of salt in our blood that exists in the ocean, and, therefore, we have salt in our blood, in our sweat, in our tears. We are tied to the ocean. And when we go back to the sea -- whether it is to sail or to watch it -- we are going back from whence we came.

John F. Kennedy, 1962


Selvom Øresund er en ringe erstatning, glæder jeg mig dog over udsigten til en lille sejltur.
Vi planlægger at tage til Hven for at fejre nytår - det virker som det helt rigtige at gøre, således at sejle ud af 2011 og ind i 2012. Et år, som har jeg meget store forventninger til hvad angår saltvand og oceaner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!