15.1.12

Noget at stå op til

Jeg er bare ikke god til at gå ledig, det er ingen hemmelighed. Sådan har de fleste det vel - at det er bedst at have noget, man skal stå op til? Især om vinteren, hvor ens bjørnegener ellers lokker gevaldigt for at gå i hi.
For mig personligt er lediggang og vinter en ret uheldig kombination, og derfor gør jeg, hvad jeg kan for at finde noget at bestille. Jobmæssigt er det ikke lykkedes, men for at dagene ikke skal føles totalt indholdsløse, har jeg - i selskab med de klassiske nytårsforsætudøvere - løst billet til fitnessland. Et af dem med dampbad i deres centre. For selvom jeg dybest set ikke synes, at fitness er en interessant motionsform, så lokker tanken om det efterfølgende dampbad (og den gode samvittighed) mig troligt afsted flere gange om ugen. Og kombineret med et klippekort til svømmehallen er der umiddelbart gode udsigter til at komme i bedre form. Det hjælper selvfølgelig på motivationen, at skipper også skal afsted som led i sin genoptræning - faktisk tror jeg, at vi på den måde påvirker hinanden til at få trænet mere også selvom det er hvert vores soloprojekt.

4 kommentarer:

  1. Hej søde kusine
    Hvilket center er du tilknyttet?

    SvarSlet
  2. birger.andersen@sonderportmandag, 16 januar, 2012

    Godt nytår
    Jeg har et par bud på vinter tids fordriv.
    Udleveres ved telefonopklad på 30 43 04 23.
    Kh Birger - pt. kontanthjælpsmodtager

    SvarSlet
  3. Hej Gaia
    Det er desværre ikke det samme som dig. Jeg er i FitnessDeeeKåååå ;-)

    SvarSlet
  4. Hej Birger

    Hvem ved, måske jeg slår på tråden. Tak for buddet i hvert fald :-)

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!