3.3.12

Grokraft, tak!


Lige så stille spirer de frem. I takt med forårets spæde sol og isens opbrud omkring os vejrer også mine indre ordfrø morgenluft. Længe har de ligget i døsig dvale. Alt, alt for længe. Men jeg kan mærke, at de er på vej som små spændstige kimblade; jeg håber på en livlig mangfoldighed, som vil føre til en rig høst af ordbuketter, der giver mening og som er værd at dele med andre. Måske 2012 bliver et godt vækstår for ord og sætninger her på webmatriklen? 
Jeg håber det.

1 kommentar:

  1. Der er nok at tage fat på :) Jeg synes naturen her har utrolig travlt, mens jeg ligger og snuer om formiddagen :)

    De smukkeste vintergækker (er de ikke lidt for sent på den?) og erantis præger de gamle haver heromkring. Fuglene har allerede taget fat på øvetimerne :)

    Jeg fandt en sattellit overvågning af en affalds-flåde i Stillehavet; det stammer fra tsunamien i Japan i marts. - Det emne trænger til gentagelse.

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!