5.3.12

ST(R)IK DEN! En udfordring til landets kreadamer

Nettet er fyldt med kreablogs, som afslører, at utallige strikke- og hæklepinde jævnligt gløder rundt omkring i mangt et kreahjem. De virkelystne damer (og enkelte mænd) frembringer alverdens uldne kreationer - og selvom jeg ikke selv vil prale af at tilhøre segmentet (med en enkelt gennemsnitlig produktion om året er det vist ikke her, min største force ligger), kan man jo godt give andre en udfordring.

Så hermed:
ST(R)IK DEN HER!




Jeg sætter en flaske bobler på højkant til den første, som kreerer en ulden overfrakke til deres bil - strikket eller hæklet. Eller broderet i korssting, som Gaia fantaserer om.


Billederne: Bilen med det hæklede betræk forelskede jeg mig i i Chiang Mai.

5 kommentarer:

  1. Ville helt klart sidde klar med nålen, hvis ikke lige det var fordi jeg kun har uldgarn.

    Jeg ser de vildeste stålvridende billeder af krympet bil i regnvejr.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, ja det kan godt være, man skal lave den i akrylgarn for en sikkerheds skyld.

      Slet
  2. pas på Lotte...lige pludselig har Marianne (fremilyset) strikket et cover til sin bil :) hun har "truet" med det over for mig ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, det ville glæde mig at komme med bobler til Marianne. Og jeg er sikker på, at en strikket dyt vil klæde hende :-D

      Slet
  3. Der har SATME været mange dage uden vind hvis man har nået det der :)

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!