16.7.12

Puuuf!

...så gik der lige to uger siden forrige indlæg.
Slutspurtens sidste krampetrækninger tager al energi og fokus i disse uger, men sådan må det nu en gang være.
>Jeg skriver lister, streger ud, krydser af, skriver mere til, streger ud, krydser af og skriver mere til. Flytter ting fra need to til nice to i erkendelse af, at perfektionisme nogen gange fungerer som en bremse. Så vi nærmer os med andre ord den berømte streg i sandet - vi tager afsted inden længe.
Jeg ved godt, vi både har sagt, skrevet og gjort alvor af det før - den gang kom vi ikke længere end til grænsen mod Holland - men vores agt er selvsagt at komme længere denne gang. Om vejrlig, materiel og besætningens fysik vil det.

2 kommentarer:

  1. Uhhhh... det er bare saa spaendende. Jeg glaeder mig rigtig meget paa jeres vegne. :)

    SvarSlet
  2. Hvis du virkelig gerne vil høre mine kommentarer, er det en fornøjelse at skrive dem :-) Jeg tror I får en god tur, fordi I giver jer tid til at forberede det ordentligt. Jeg ville gerne vide mere om hvordan man klarer sig på et skib, men mon ikke vi får en rapport om en månedstid :-) God vind - ikke for kraftig - ønskes!

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!