30.11.13

Jule(post)kort


2013 har for mit vedkommende været et år på farten. Op ad mine elektroniske skuffer graver jeg nu 24 hilsner fra min færd, som jeg i løbet af julemåneden vil dele med jer, som trofast følger med her på bureauet. Tænk på det som en slags julekalender, som tager afsæt i mine rejseoplevelser, men hvor den eneste røde tråd er afsenderen. Jeg vil forsøge at holde en vis form for kronologi, men indholdet er meget varieret - det eneste jeg kan garantere er, at det ikke handler om jul før på selve dagen. 
Følg med fra i morgen - første dag kommer til at byde på post fra Aldabra. Fra mig til jer.

1 kommentar:

  1. Jeg vil glæde mig til at læse første "låge" :-)

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!