13.2.18

Fokus andetsteds


Først pustede jeg nyt liv i den gamle blog - og så svigtede jeg den på det groveste, mens den lå blotlagt her med alle sine nøgne ord og sprøde følelser.
Men jeg har ikke glemt den, og jeg har stadig lyst til at skrive. 
Fokus har bare været et andet sted.

I december besluttede min mand og jeg, at vi ville give hinanden en ferie i julegave. Midt i januar rejste vi derfor til Kap Verde og det var simpelthen den mest suveræne rejse vi har haft sammen! (Vi har ikke haft så mange, fordi vi ikke har kendt hinanden så længe endnu, men Kap Verde ER virkelig en anbefaling værd).
Ingen af os tog computere med og det var faktisk lidt rart. Men det betød altså også en pause fra bloggeriet.

Da vi så var vel hjemme igen med sol på næserne og lavastøv i skoene, gik jeg i gang med at konstruere vores nye hjemmeside, og den proces har slugt stort set al min tid ved tastaturet, så derfor er det først nu - hvor hjemmesiden netop har fået luft under sine digitale vinger - at igen er tid og overskud til at vie bloggen lidt opmærksomhed.
Og nu er der bare to dage til, at jeg igen sætter mig i en flyver! Denne gang for at rejse til Indien. Mere herom på et andet tidspunkt - jeg ville blot lige give et livstegn og dele et link til vores nye side.

Tag vel imod Lys Over Vand

3 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt at læse nye blogindlæg fra dig.
    Håber, I havde en spændende rejse til Indien - og at du bliver ved med at blogge.

    SvarSlet
  2. Benign Essential Tremor Natural Herbal Treatment elevates the cohort to keep the tremors from trendy. Herbal Supplement for Benign Essential Tremor is “Betneton” an herbal Product. It is complete of 100% natural herbs and has its own idiosyncratic makings due to which it is very suggested. It is provided by Herbs Solutions By Nature. This herbal supplement has no side belongings it is natural and effective for Benign Essential Tremor Herbal Treatment.

    SvarSlet
  3. Natural Herbal suggestions to help you manage Peripheral Neuropathy with using Natural Remedies for Peripheral Neuropathy. Herbal supplements can assist with decreasing Peripheral Neuropathy pain. Herbal Treatment for Peripheral Neuropathy can give the best heal for Peripheral Neuropathy. Vitamins can be helpful to prevent nerve suffering.

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!