21.3.07

Bedre som brugt

Ens krop føles bare bedre, når den bliver brugt. Når ens muskler får den der varme, trætte fornemmelse, der opstår, når man har arbejdet fysisk eller trænet hårdt - eller bare har bevæget sig hele dagen. Når man er mør, uden at hjernen føles som en støvbold sidst på sæsonen, men bare føler træthed og tyngde i lemmerne.
I modsætning til mit tidligere aktivitetsniveau (okay, det var så også lidt for meget af det gode til tider, det indrømmer jeg gerne), er det desværre ikke en fornemmelse, jeg har hver dag længere. Jeg er dog netop kommet hjem fra et udmattende stævnemøde med klatrevæggen, og jeg tvivler ikke på, at jeg kommer til at sove rigtig, rigtig godt i nat.
Brugt og træt og glad!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!