2.7.07

Farveflyttedag

Det er vist mest en kvindeting, det med at flytte rundt på møblerne, når en forandring er tiltrængt (eller måske er der bare for mange kvinder, som har for få hobbies?). Jeg kender i hvert fald ingen mænd, som kunne finde på det frivilligt. Det er blot en konstatering, ingen fordømmelse eller noget, der bare ligner.
Nu er det ikke sådan, jeg går rundt med nogen indebrændt trang til at ommøblere, og det er jo heldigt, når hele møblementet er skruet fast (hvilket egentlig er ret smart, når det blæser og skuden gynger) - men et enkelt sted fik jeg faktisk lyst til at se lidt forandring. Hér!
Syntes pludselig at det blev så dystert med den sorte baggrundsfarve - eller også trængte jeg bare til lidt modvægt til det fremherskende vejrlig disse dage - og besluttede at give bloggen en tur med paletten. Overvejer dertil alvorligt at holde flyttedag til wordpress, men kan ikke lige overskue det i skrivende stund, så det får vente. Kan heller ikke blive enig med mig selv om, hvorvidt bloggen nu er blevet en tand for pastel-happy. Er ikke sikker på, at den er heeeelt mig, men nu får layoutet en chance.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!