3.7.07

Klasse-kundeservice

I dag er det røde lyn blevet kørt i pit hos BenBen (som ingen hjemmeside har, derfor intet link - men kig efter på Enghavevej).
DMI varsler fortsat regn, så jeg er blevet enig med mig selv om at se det som en kærkommen lejlighed til at få rettet baghjulet op. Det er ikke så skævt, at det egentlig kan kaldes ekset, men jeg må indrømme, jeg er lidt hys med lige netop denne legekammerats velbefindende... og skivebremsen har desuden ikke lydt helt tilfreds den seneste tid. Da jeg kom hjem fra arbejde, ringede jeg for at høre, hvornår de lukker cykelbiksen - og det var så fem minutter for sent...men hvis jeg da ville komme forbi inden for de næste ti minutter, ja så ville man godt vente på mig og lynet!
Det er den slags små serviceoplevelser, der gør glad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!