25.9.07

Et vift med et cykelstyr

Nu, hvor jeg har lovet mig selv og alle andre, at jeg ikke vil tale i telefon, mens jeg cykler, tænkte jeg, at jeg da godt lige kunne sende en bette sms, samtidig med at jeg forcerede Halmtorvets brosten her til aften. Nu er det så lige, at der står en række hertilogikkelængerehvisdueribil-piller, som man normalt sagtens kan køre imellem, når man er på cykel. Men man kan til gengæld ikke køre OVER dem.
Fandt jeg ud af.
På den hårde måde.
Slog mig nu ikke ret meget, eneste skramme var en ny og grundig hudafskrabning liiiige der, hvor huden næsten var helet, efter at jeg fik venstre langemand for tæt på en loddekolbe i sidste uge. Af alle steder er det lige den legemsdel, der tager af for faldet?!? Det er selvfølgelig meget praktisk, hvis der nu SKAL være huller i betrækket.
Sms'en blev ikke skrevet færdig, før jeg var vel fremme ved destination lånelejlighed, for jeg begynder så småt at tro, at nogen/noget/universet (?) prøver at fortælle mig noget - ikke med en vognstang, men med et cykelstyr. Det er vel også noget mere tidssvarende...

Mon jeg nu har lært det?!

2 kommentarer:

  1. Jamen Lotten - hvad kunne der ikke være sket... pas nu på dig selv derovre i københavnstrup
    På Ærø har himlen været Ærøblå og solen har skinnet så smukt på vores ø..

    SvarSlet
  2. Jeg kører med snublekyse, ikke fordi jge normalt er så klodset som í går, men fordi der også er andre end mig selv i trafikken. Fik heldigvis ikke brug for den i denne omgang, men du har ret, der kunne være sket meget værre ting end en hudafskrabning...

    Det lyder i øvrigt dejligt med blå himmel - her har det været smågråt hele dagen. Til gengæld var solnedgangen umanerlig smuk!

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!