26.9.07

Mine øjne kom først!

Jeg er blevet gjort opmærksom på, at min header her på bloggen - som for nyligt gennemgik en mindre facadeforvandling - har fået en mistænkelig lighed med Camilla Lærke Mors' (det er hende, som skriver chick-bloggen på Politiken.dk).
Det er da rigtigt observeret - men faktisk har jeg bare været så fantasiforladt, at jeg har genbrugt fra min hjemmeside. Den har aldrig ændret udseende, og eftersom den er to år ældre end frk. Mors' blog, er det nok ikke mig, der har lavet et rip off.
Men helt ærligt, sandsynligheden for at hun til gengæld har været forbi min gamle side er nok ikke ret stor, så måske har hendes webjonglør bare fået samme ide som min gjorde i sin tid.
Og SÅ er der vist ikke mere at sige om det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!