11.11.07

Welcome to (my) matrix

Siden jeg skrev et indlæg om en hoax, jeg var hoppet på, har 90% af alle keywords i min blogstatistik handlet om dette. Det fortæller jo både, at det er en effektiv hoax, der når ud til rigtig mange under sit dække af at være en virusadvarsel, samt at der er nogen, der er smartere end mig. Altså, de goggler skidtet først, inden de sender videre. Good on ya!

De sidste 10% af søgeordene er en aparte blanding.
Der er en del hits på "sex i gummistøvler" (nå ja, jeg skrev jo om fodtøj og SATC, med det var åbenbart dumt, for nu bliver der forgæves søgt efter 5exlege her hos mig) og også et par sæsonbetonede: "frække julemand" (?!??!! I'm puzzled) og "jul på Ærø" (det forstår jeg til gengæld meget bedre).
Derudover er der nogen, som gerne vil vide noget om "sandblæsning af stålbåd" (fair nok), "cykelstyr" (ja???), "pindsvinet er mast" (what!?!) samt "hvorfor kradser kontaktlinserne" (ja det kan der jo være mange grunde til, men svaret findes nok ikke her hos mig).
Sidst, men ikke mindst, har jeg fået flere hits på "jeg har doneret knoglemarv". Denne søgnings ejermand har faktisk taget kontakt til mig, hvilket jeg vil uddybe i et separat indlæg.

Er der andre, som får finurlige søgeord? Det ved jeg jo, der er, men vil I dele dem her?

6 kommentarer:

  1. Jeg er en grøn amatørblogger så jeg aner ikke hvordn I overhovedet ser de søgeord?
    Men ret interessant i grunden - og lettere overraskende kombinationer iblandt. Det må jeg gi' dig! :)

    SvarSlet
  2. Jeg er også hægtet en smule af - men spam: Ja. Desværre.

    SvarSlet
  3. Bitten og Madame, jeg bruger en gratis tæller fra Statcounter.com. Med den følger også al mulig slags statistik, som fortæller, hvordan fok finder frem til ens blog - bl.a. hvilke søgeord, de skriver på google, som så sender dem forbi min side.
    Det kan være ret underholdende!

    Madame, jeg har fået min første spamkommentar i dag, i indlægget herover, og lige nu sidder jeg og prøver at finde ud af, hvordan jeg får skidtet slettet igen...

    SvarSlet
  4. Jg bruger også Statcounter, og nu er jeg helt med. Jo - du har ret: Der er mange helt vanvittige søgeord ;-)

    SvarSlet
  5. Jajaja! Jeg får også en masse mærkelige søgninger. Specielt vil folk gerne vide, hvordan de dyrker og høster hamp. Jeg har skrevet en masse om mit økologiske hamptøj, men det andet ved jeg altså ikke noget om.

    Jeg synes det er meget morsomt med disse besynderlige søgninger, og jeg har længe overvejet et tilsvarende indlæg. :)

    SvarSlet
  6. Jens, jeg sad lige og tænkte på dig! Jeg læste om dit indlæg om dit online-slikkøb og lige nu sidder jeg og kigger på www.thevegetariansite.com, der faktisk ikke tager noget for shipping!
    Velkommen til forresten, hr. Miljøminister ;-)

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!