13.6.08

Dobbelt op på blogtræf i juni

I eftermiddag skal jeg mødes med en flok skønne bloggere i Tivoli. Det er lige til at blive glad af. Blogtræf er hyggelige og berigende. Og som regel en latterfyldt og højlydt affære.
I lov' it (Tivoli stavet bagfra - har du nogensinde tænkt på det?).
Og så har jeg tilmed udsigt til endnu et blogtræf i næste uge, denne gang i Århus, hvor jeg skal mødes med Anne, søstrene Frk. Maj og Majsemor, og selvfølgelig Marianne, som jeg på den måde får set hele to gange i denne måned.
Det er da bonus!

Jeg glæder mig!!!

9 kommentarer:

  1. Og jeg glæder mig til begge dele :-D

    SvarSlet
  2. Jubii... Jeg glæder mig virkelig til at møde dig!

    SvarSlet
  3. Marianne og Anne, me too. Me too!

    SvarSlet
  4. Tivoli - I lov it. Nej, det har jeg bestemt aldrig tænkt på. Men nu er jeg sikker på at jeg aldrig glemmer det igen. Det er da genialt.

    God fornøjelse med blogtræf.

    SvarSlet
  5. Kunne du ikke tænke dig at gøre os selskab Jens? Årh joooo!!!

    SvarSlet
  6. Blogtræf lyder hygsomt, især din Århus tur :-)

    Og I lov it observationen er herligt, det havde jeg ikke tænkt på.

    SvarSlet
  7. Du kan tro her glædes ligeså.

    Den med Tivoli er jeg rigtig glad for, at jeg nu har kendskab til. Man kender jo mange udenfor her, som man lige kan lire den af overfor.

    Ska Perle ikk oss med?

    SvarSlet
  8. Perle, har du lyst? Så send mig en mail, så jeg kan sende dig info om hvor og hvornår. Det bliver i Århus ved frokosttid på søndag.

    SvarSlet
  9. Har lyst, men lige præcis søndag er det helt umuligt. Vi skal pakke campingvognen ned da forårssæsonen er slut. Har prøvet at kigge bedende på gemalen i håb om, at han selv kunne gøre den men nej :-(

    Hvis der bliver en anden gang vil jeg meget gerne.

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!