7.5.09

Banko-brag


Mere end hundrede fandt i går aftes vej til velgørenhedsbanko i forbindelse med World Outgames.
Jeg har kun én gang tidligere prøvet at være til banko - som tiårig - men selvom jeg nok inderst inde synes, det er en lidt kikset ting, så lod jeg mig alligevel rive med. For tænk nu hvis man kunne vinde de der to Megamusel-kopper? Eller kjolen fra Mads Nørgaard? Der var rigtig mange fine sponsorpræmier, men jeg vandt ingenting. Andet end godt selskab og en hyggelig aften.
Det var sådan set også lidt af en gevinst!

Flere billeder her.
UPDATE: Har lige fået at vide, at det lykkedes at samle 20.000 kroner ind til projektet - hvilket var langt mere end forventet! Det er da herligt!

2 kommentarer:

  1. Ja tænk hvis du havde vundet....du får mig til at tænke på den eneste gang, jeg har været til banko....jeg fik råbt banko på et forkert tidspunkt, da jeg havde een række fyldt! Jeg havde ikke hørt at vi var gået over til fyldt plade..hvor kikset var det lige (alle havde smidt deres brikker af...UPS) *LOL*

    SvarSlet
  2. Der fik du mig - jeg tænkte, hvad er hun nu begyndt på banko, det har hun ikke tid til..... Nu er jeg mere rolig.

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!