15.8.09

Bryllupsklokkeklang

Jeg har kendt hende, siden vi var tolv år gamle. Fra før internet og Storebæltsbro. Fra før jeg overhovedet havde forestillet mig en dag at skulle rejse til den anden ende af landet for at fejre hendes bryllup.
Men det er det, der sker i dag. Om lidt stikker vi af til bryllupsfest i Jylland. Jeg mangler bare at købe lommeletter, men det kan nås, når vi skal skifte i Århus.
Hav en herlig dag derude - på trods af vejret, er jeg sikker på, at min bliver god. Og bevæget....

6 kommentarer:

  1. Din veninde skal ud på en lang rejse og man kan undertiden få endnu mere brug for sine ven(inder) i den situation - godt at hun har dig :-)

    SvarSlet
  2. Håber I havde en skøn dag i det jyske :-)

    SvarSlet
  3. Har du så været med til, at kreere hendes kjole, nu hvor du er så ferm?

    Håber du havde en rigtig god dag med de skønneste oplevelser.

    SvarSlet
  4. >Donald
    Hun var glad for, at vi kom og var med til at fejre deres dag :-)

    SvarSlet
  5. >Grønlandsposten
    Jo tak, vi havde en dejlig dag :-)

    SvarSlet
  6. >Majsen
    Jeg havde ikke lavet brudens kjole denne gang. Det er ikke rigtigt til, når man bor i hver sin ende af landet.

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!